fredag 20. august 2010

Hva galt har jeg tvittret nå, da?

Der kom det inn en mail.

"Vi Menn Bil is now following you on Twitter!"

...og så videre... "skal følge dine tweets" ...og utropstegn og gode greier, hurra.
Jeg blir akkutt lakonisk. Intet er mer lakonisk enn et lakonisk "hurra".

Og så "litt om @vimennbil"
fem tweets, trommevirvel, symbaler
følger 342, trommevirvel, symbaler
fulgt av 13... (lyden av tørr svamp i badekar)

"You do not follow Vi Menn Bil." (bare punktum)
Jo, takk, jeg vet.

"What's next?" - forøvrig med stor N i next.
"finn ut mer om dem (nevnt ved navn) på vimennbil's profil - genitivs ess med appostrof, det står tross alt på new norwegian
Send dem savar
Send dem direktemelding

Neitakk!

Lær deg twitter for mobil, med stor t og m

De har så mange gode forslag, Twitter.

Men hva har jeg gjort som har fått Vi Menn Bil til å utse meg til en av 342 det er verdt å følge? Er det meningen at jeg skal føle meg smigret? Det er sikkert mer enn 342 bilbutikker i Norge, eller i hvert fall fag bilskruere (söver du nu? nai, jai skruur) så hvorfor meg? Hadde det vært Vi Menn Mat eller Vi Menn Lat, men neida, Bil! Jeg må ha tvittret noe forferdelig galt som jeg ikke mener.

Eller er dette prisen for å få en #FFnor fra @nicecap før seks om morran en intetandende fredag?

Eller er det det med at women bill (som altså uttales vimenn bil) bare har dristet seg til å tvitre fem ganger til nå i verdenshistorien, jeg har tross alt passert en tolv tretten hundre, som kanskje til sammen er verdt omtrent fem fra akkurat den kanten. Ingen av mine twitts er kanskje så viktig som "vi har testet 506 biler" eller "denne bruktbilen er et trygt kjøp", men FEM!!! Ingen RT, ingen smerte, bare for å erte.

Jeg går tilbake til "What's Next", og det første som slår meg, jeg starter en ny blogg; en tvittringblogg. For hva i all verden har jeg tvittra for no gæli nå, da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar