torsdag 16. september 2010

Klart det er mulig (:

Feil kan man ta, og seg i døra selv møte kan man;
Jo, jeg undret og blogget forleden om hvordan i all verden et stort shoppingsenter som Oslo City kunne bomme så grasat som å inkludere meg blant sine aller første til å følge når de først kom i gang på Twitter.
Og jeg utbrøt (utblogget) et «Er det muuuli'?»

Klart jeg er en av de hundre og noe første som @OsloCity88 følger på Twitter.

Hvordan det er mulig? Svaret er så himla enkelt:

Kollega fra gamle dager, (ja, @jonarnesen er gammal, det har han ikke lagt skjul på siden han var fjortis) sitter med webstyringen for shoppingsenteret, og har startet å tvittre for senteret, som også har egen fanside på Facebook, og man må spørre seg; er ikke Oslo City også et sosialt medium? Og en scene. Eller fler. Og aktiviteter. Sosialt og interaktivt. «Let's Twitt Again...» (:

Jaaaaaa, klart jeg skal follow for å se hvordan det utvikler seg! 
(Og i morgen er det freddan!!!)

@jonarnesen @OsloCity88 is ok (:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar