torsdag 16. september 2010

Selektiv hørsel på Twitter

Å hurra!!!
Noen er virkelig bevisste på å ta verst opp i mest hyperaktiv positiv mening.

@Ringnes_AS er ferske på Twitter, fryktelig ferske:
Following: 27
Followers: 30
Første twitt:
De har per i dag tvitret 19 twitts. De nest siste var lykkeønskninger til de som feiret Eid, alle datert 9. september.

Den siste var et svar til meg:
@jonarnesen Så bra du liker #PepsiRaw! Det gjør vi også! Sjekk ut: http://bit.ly/bGrrgE


Gjorde jeg også - de første par literne. Så tok karamellsmaken overhånd. #PepsiRAW RT @ulfedott: jeg liker pepsi raw, jeg. tenk så det såh!


 @ulfedott

Jeg har vel ikke tvittret meg entydig: «Hei, ulfedott, jeg likte også pepsi raw, men bare de første par literne. Etter det tok karamellsmaken overhånd, og siden dess liker jeg ikke denne nye kolaen fra pepsi.»

RINGNES brygger på noe på Twitter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar