mandag 8. november 2010

Hvor kom den ifra?

@Syesha
Hoppsann, hvor kom den fra? Ny følger følger meg. Ikke noen jeg kjenner til, egentlig. Kanskje hørt nevnt. Men ho er for øyeblikket på årets opplag av turnéutgaven av Broadway-musikalen Dreamgirls, som ble film i 2006 med blant annet Beyoncé. Og denne damen er med i en av de tre syngende hovedrollene.

Men ikke bare det; Som det står i Twitter-profilen hennes er hun altså «American Idol Season 7 - 2nd runner up», altså tredjeplass i American Idol 2008. (Sesongen ble vunnet av David Cook ...nei, ikke hørt om han heller.)


Vel, hun har fått min oppmerksomhet, Syesha Mercado. Følg med, så kanskje jeg deler av meg med svaret på spørsmålet om hvordan hun (tvitrerne hennes) kom på å følge meg.


Ser faktisk ut som at det er hun selv som tvitrer, etter alt å dømme - eller det meste. Hun har heller ikke så mange følgere som man skulle vente av en såpass profilert artist i USA, men det er mange om beinet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar