søndag 7. november 2010

No fish! No sea! No pram!

Hva har jeg tvittret som har ført til at denne useren har bitt på en krok?

Båtmagasinet! Jeg? Vet dem hvor mye en båt koster, eller? Hvorfor skal Båtmagasinet følge meg? For å få meg til å følge dem på Twitter åf kårs, men hvorfor?

Er det bare fordi jeg har passert førti?
Det er lenge siden dete betydde noe økonomisk.
De kan ikke ha gått etter skattelistene.
I min generasjon er dette alderen man kan risikere å trå inn i den kategorien som en gang het «attraktive unge voksne i etableringsfasen».

Har jeg gjort inntrykk som journalist, kanskje?
Kanskje det? Det hadde da vært noe.
Hmmm...

Mest positive jeg kan si er vel at de har et kult navn på Twitter; @Batmagasinet. «Batmag» på en måte. Det hadde vært no', det!
Follow?
Nei
Da følger jeg heller @Kystverket, ...om de bare hadde yttret et twitt siden mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar